Vil du bli medlem i NFF?

Norsk Freestyleforening er interesseorganisasjonen for Kreativ lydighet i Norge. Ved å bli medlem får du stemmerett og mulighet til å påvirke utviklingen av Freestyle og Heelwork to Music i Norge. For at vi skal få tyngde og bli hørt trenger vi en størst mulig medlemsmasse. Driver du med Freestyle og/eller Heelwork to Music er det altså viktig at du melder deg inn i NFF.

Melder du deg inn i Norsk Freestyleforening blir du samtidig medlem i Norsk Kennel Klub (NKK). Grunnkontingenten i NKK er for tiden kr. 333,- per år. Om du er medlem i en annen hundeklubb har du allerede betalt denne grunnkontingenten.

Medlemskap i NFF koster kr 300,- per år (hovedmedlemskap).

Innmelding gjøres fortrinnsvis via NKKs hjemmesider. Enten via Min side (dersom du allerede er medlem i en annen hundeklubb) eller via Bli medlem (dersom du ikke er registrert i NKKs system). Om det oppstår problemer kan du sende en mail til NFF med nødvendige personopplysninger (navn, adresse, tlf, e-post, ev. medlemskap i annen hundeklubb).

All medlemskontingent blir innkrevet av NKK sentralt.

NB! Vi baserer alle våre utsendelser per mail, også medlemsbladet (mindre papir = miljøvennlig ;). Husk derfor å melde i fra om du endrer e-post adresse!

VELKOMMEN SOM MEDLEM I NFF! :)